Duplázd meg céged forgalmát 10 hónap alatt!

VIP Cégépítési Program

VIP cégépítési program

A cégépítést sokan sokféleképpen csinálják. Van aki több, van, aki kevesebb sikerrel. Van, aki napi 16 órában küzdve, van, aki heti 1 napban könnyedén.
Olyan bevált módszertana azonban nagyon-nagyon keveseknek van, ami az elmúlt 15 évben folyamatosan bizonyított, minden iparágban működött és kimagasló eredményeket hozott. Most ezt a gyakorlati módszert kaphatod meg!

Kinek szól ez a program?

  • Elértél már legalább 50 millió Forintos forgalmat.
  • Van már egy 4-10 fős csapatod.
  • Cégvezetőként változni és változtatni akarsz.

És ezen a szinten elakadtál, segítségre van szükséged vagy csak egyszerűen mások tapasztalatából építkezve szeretnél könnyebben, gyorsabban és kevesebb problémával eljutni a következő mérföldkőig.

Ha a fentiek igazak rád, akkor jó helyen jársz. Mindenképpen olvass tovább!

10 hónap VIP cégvezetői coaching és kivitelezés
tematikája

  • 1

Üzletimodell-építés (az „alap”)

Ez az a vázlat, amihez minden stratégiai döntés előtt lehet nyúlni, mert minden fontos dolog szerepel benne a cégről:

- Piaci előny kidolgozása

- A célcsoport kiválasztása

- Versenytársak elemzése (és mi az, amivel a cégem többet nyújt?)

- Bevételek, kiadások

- Értékesítési csatornák

  • 2

Folyamattervezés (a „keret”)

A folyamattervezés a cég kiszámítható működését teszi lehetővé és rengeteg időt és pénzt spórol:

- A legtöbb cég életének 70-80%-a folyamatba foglalható

- Egyértelmű folyamatok kidolgozása (értékesítés, pénzügy, marketing, stb.)

- Feladatok automatikus kiosztása

- Sorrendek, felelősök kijelölése

- Standard-ek bevezetése: Mindig ugyanúgy történjen egyazon folyamat, mint egy franchise rendszerben, ne pedig összevissza

  • 3

Projekttervezés (a „tartalom”)

A projektek minden növekedés alapjai és a cég építőkockái:

- Hogyan kell a céges célokból projekteket kell készíteni?

- A cég szokványos és nem szokványos napi működésének szétválasztása.

- Projektnaptár összeállítása, amiből feláll a cég fejlődési pályája évekre előre.

- Küldetés & vízió: mindenki tudja, hogy a cég merre halad, ez a kollégák motiválásának eszköze.

  • 4

Pénzügyi és Cash-flow tervezés (a „lényeg”)

Ezek segítségével akár heti szinten is tisztában lehet a cégvezető azzal, hogy áll a cége pénzügyileg:

- Nettó és bruttó összegekben való gondolkodás nagyon fontos különbsége.

- Könyvelői és vállalkozói pénzügyi gondolkodás szétválasztása.

- Előre tervezett adó- és ÁFA fizetés.

- Gördülő tervezés: Mindig 1 évet láss magad előtt, ne naptári évet.

- A legfontosabb pénzügyi mérőszámok használata.

  • 5

Marketing tervezés (az „értékesítés-növelés”)

Mik azok marketing törvények, amiknek mindenáron meg kell felelned:

- Marketing folyamatok.

- Értékesítési folyamatok.

- Pozicionálás.

- Mitől jó egy reklám?

- Upsell folyamatok.

  • 6

Személyiségtípusok a cégben (a „humánpolitika”)

- Milyen típusú vezető vagy?

- Mi a fontos neked a másokkal való együttműködés során?

- Milyen motivációjú emberek szükségesek a cégedbe és hogyan ismerd meg őket?

- Hogyan kommunikálj mindenki személyiség típusának megfelelő nyelven?

- A megfelelő személyiség a megfelelő munkakörbe kerüljön.

  • 7

Alkalmazottak kontrollja (a „póráz”)

Hogyan érd el, hogy mindig megfelelő alkalmazottak vegyenek körül és ne csak akkor dolgozzanak, amikor ott vagy:

- A hatékony munkatárs kiválasztása

- Munkatárs beillesztése a cégbe (a felvételtől a teljes értékű munkatársig)

- Hogyan néz ki tartalmilag egy jó munkaköri leírás.

- Hogyan kell motiválni az alkalmazottakat, hogy mindig a céges célok felé haladjanak.

- Hogyan érd el, hogy mindig tudd, hogy mikor, ki és mit csinál.

  • 8

Hatékony vezetői kommunikáció ( „helyzetfüggő vezetés”)

- Vezetési stílusok: ki miben hisz, és hogy csinálja?

- Saját motivációs szinted felmérése, és emelésének módszerei.

- Saját stílus "helyzethez" igazítása és a hozzá kapcsolódó kommunikációs formák.

- Vezetői visszajelzés és formái

- Vendégelőadó: Muhoray Róbert, vezetői kommunikációs szakember, a "Válj profi előadóvá!" című sikerkönyv társszerzője.

  • 9

Élet a NAV előtt-után és közben („a vészhelyzet”)

- Felkészülés a biztonságos cégműködésre

- A NAV működése, ellenőrzései, ezekre felkészülés

- Nav végrehajtási eljárás előtt, közben és után: mindig van megoldás

- Behajtás-végrehajtás: hogy csináld jól, akármelyik oldalon is vagy éppen?

- Inkasszó stop

- Vendégelőadó: Püsök Zoltán, NAV végrehajtási és felszámolási szakértő,
Inkasszó Hungária csoport alapítója és tulajdonosa

Hogyan épül fel a program?

Ismerd meg a cégépítési szakemberedet!

Palánkai Gábor
Cégépítési szakember, az Ügyvezető Akadémia tulajdonosa

Palánkai Gábor 15 éve vezet sikeres cégeket. Volt már sportszer üzletlánc vezetője, logisztikai cég vezetője, 160 férőhelyes étterem vezetője és felépített két kirobbanóan sikeres autószalont is.

Ez idő alatt kialakított egy bizonyítottan működő cégvezetési módszertant, amit sok száz cégvezetőnek adott már át. Azt vallja, hogy a cégvezetés egy külön szakma, amit ugyanúgy tanulni kell, mint bármi mást.

Saját és hallgatói cégeiben nem ritka a több száz százalékos profit emelkedés, az akár 720 Milliós árbevétel emelkedés, a dinamikus létszámbővülés és a cégvezető felszabaduló napi 4-6 órányi munkaideje.

Palánkai Gábor

Vélemények

"Gábor végtelenül profi, zseniális meglátásai vannak.
Imádom, ahogyan egyszerű, átlátható folyamatokká tudja alakítani a számomra komplikált dolgokat.
Éveket és milliókat spórolhat neked is a sikeres cégvezetővé válás útján."

Szabó Péter
Guruló Egyetem Kft.

"Palánkai Gábor abban különbözik az összes többi trénertől, hogy a cégvezetés gyakorlati oldaláról közelíti meg a dolgokat. Módszere azért volt átütő segítség számomra, mert megmutatta azokat a sarokköveket, ami egy sikeres vállalat felépítéséhez és üzemeltetéséhez szükségesek. Nem elméleti síkon, hanem a mindennapi harctéren használható, rendszerbe foglalt szisztémát alkotott, amely segítségével az ügyvezető nem cége rabszolgájává, hanem felelősségteljes vezetőjévé tud válni. Segítségével az ügyvezető el tud jutni arra a pontra, amikor nem a vállalkozásában, hanem a vállalkozásán tud dolgozni!"

Szántai Zsolt
BodyWakes Hungary Kft.

"Nem láttam még embert, aki olyan lelkesedéssel tudna beszélni a cégműködési folyamatok fontosságáról, mint Gábor. Vannak, akik az autók szerelmesei, és olyanok is akiknek a fotózás a szenvedélye. Gábor hobbija pedig az, hogy hatékonnyá és olajozottá tegye a cégek napi működését. Miközben saját magának örömet szerez a különböző folyamatok csiszolgatásával vagy hatékony rendszerek kidolgozásával, azalatt szerencsés „következményként” az általa gondozott cégek fokozatosan önjáróvá válnak. Gábor azon kevesek közé tartozik, akiknek a munkája egyben a szórakozása is!"

Csapó Tibor
Green Garden Company Kft.

"Gábort már régről ismerem, mindig is szimpatikus volt a humánus hozzáállása az emberekhez, a magas szintű tárgyalási kultúrája.
Vezetőként három éve dolgozunk együtt. Könyvelőként a kezdetektől fogva nyomon kísérhetem az általa irányított cég rendkívül dinamikus fejlődését. A fejlődés nem csak árbevételben, hanem ember állományban és működési struktúrában is folyamatos fejlődést mutat. Ha valakitől, akkor tőle érdemes tanulni!"

Knirsch Olivér
AC Business Connect Kft.

"Miután gyakorlatba ültettük azt a rendszert, mellyel hatékonyan vehetjük fel és taníthatjuk be a kollégáinkat, a műhelymunkákat követően a legelső alkalmazott felvételnél az új kolléga az alábbiakat mondta, mikor ismertettük vele a céges folyamatainkat: "A 15 éves pályafutásom alatt, még nem találkoztam olyan céggel, ahol ennyire jól átlátható és rendszerezett folyamatok lettek volna, mint amilyeneket most velem ismertettek!""

Berta Gergő
Berta Plast Kft.

Esetpéldák

Te is hasonló eredményekre számíthatsz.

77%

Egy sportszer üzlet éves árbevételét 77%-kal sikerült emelni 63 000 000 Ft-ról 112 000 000 Ft-ra.


Egy műanyagipari cégvezető idejének 25%-át sikerült megtakarítani hatékonyság növeléssel, amit most a családjával tud tölteni.

25%

90%

Egy vízipari cég számára sikerült egy olyan telefonos értékesítési kampányt tervezni, amiben 90%-os kötési arány volt.


Egy mérnöki iroda vezetőjének napi munkaidejét 16 óráról 10 órára sikerült csökkenteni fél év alatt, illetve az értékesítési csapat is 2-főről 5 főre bővült.

16->10

74%

Vezettem már olyan céget, aminek az első hónapjában teljesítettük a fél éves terv 74%-át.


Egy cég működésének a második évében 720 Millió Forintra katapultáltam az éves árbevételét.

720 Millió Ft.

A program tartalma

  • 9 hónapos cégépítési program: 9 x 1 nap személyes találkozó és műhelymunka.
  • Heti után követés: a találkozók között heti Skype/telefon konzultációk. Végig fogom a kezed a megvalósítás során.
  • + BÓNUSZ: Ajándék egész napos cégátvizsgálás 250 000 Ft értékben

  • + BÓNUSZ: Céltervezés 2.0 gyakorlati szeminárium részvételi lehetőség 24 900 Ft értékben. Tudd meg miért sikertelenek a cégvezetők a célok kitűzésében és végrehajtásában.

Részvételi opciók

Az árak tájékoztató jellegűek. Nem kell sem most döntened, sem most kifizetned.
Jelentkezz és a személyes beszélgetésen ráérsz kitalálni, hogy melyiket szeretnéd.

A.) opció
Havi részletekben

120 000 Ft + ÁFA / hó
(bruttó 152 400 Ft)

10 hónapon át havidíjjal fizetve
(összesen 1.200 000 Ft + ÁFA)

B.) opció
Egyösszegben kedvezményesen

Így csak 9 alkalmat fizetsz és a 10. ajándék!

999 000 Ft + ÁFA / egyszeri összeg*
(bruttó 1 268 730 Ft)

Ez bruttó 255 270 Ft megtakarítást jelent!

Mindkét esetben jár a fent részletezett 274 990 Ft értékű bónusz csomag.

100% pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben a résztvevő cégvezető pontosan betartja a Cégfejlesztési Program minden egyes elemét, és bevezeti a rendszereket a cégébe, és így sem éri el kitűzött céljait a program végétől számított 6 hónap múlva, abban az esetben a Cégfejlesztési Program teljes összege visszatérítésre kerül. A garancia pontos részleteit a szerződés tartalmazza.

2017. december

Következő indulási időpont

A következő indulás 2017. december!

Töltsd ki a lenti űrlapot és jelentkezz a várólistára!

!!! Fontos tisztázni, hogy a lenti űrlapon csak pályázni tudsz a VIP Cégépítési Programba.
Jelentkezésed elfogadásáról minden esetben személyes beszélgetés és gondos mérlegelés után döntünk!
Erre a csoport maximális hatékonysága miatt van szükség, illetve kiszűrjük azt is, hogy ne legyen számodra konkurens cégvezető a csoportodban.

A jelentkezés menete

Kérdésed van?