Hogyan

Tartsd Meg és Motiváld
Alkalmazottaidat
Hosszú Távon

Egész napos gyakorlati szeminárium

Hogyan Tartsd Meg és Motiváld Alkalmazottaidat Hosszú Távon

A jelentkezés zárul:

Félsz, hogy otthagynak azok a kulcsalkalmazottak,
akik most a hátukon viszik a céged?

  • Túl nagy a fluktuáció a cégedben?
  • Erős konkurencia vadászik az embereidre?
  • Sok a nehezen pótolható munkaerőd, akik valamilyen speciális szaktudást birtokolnak?
  • Az alkalmazottak nem maradnak a cégednél hosszútávon, ezért folyton toborozni és betanítani kell?
  • Szeretnéd ha az alkalmazottak lelkesedése és energiája hosszú távon is fenntartható lenne?
  • Szeretnéd ha a távollétedben is mindenki motiváltan hajtana és vinné előre a céget?

Mi okozza a problémákat?

Az elmúlt 15 évben több tucat ilyen problémával rendelkező céget állítottam talpra. Hogyan?

A problémák általában 3 fő gondra vezethetőek vissza:

  1. Nincs HR-es tudás a cégben.
    Nem kell feltétlenül külön HR alkalmazott, de a vezetőnek rendelkeznie kell bizonyos ismeretekkel. Ismernie kell bizonyos személyiségtípusokat és motivációs eszközöket.
  2. A vezetők "csak" pénzt adnak a munkáért cserébe.
    Ezzel azonban nem teremtik meg a szükséges megtartó és motiváló erőt.
  3. A  vezetők és alkalmazottak kommunikációjában nincs összhang.
    Gyakori, hogy a felek elbeszélnek egymás mellett, különbözik a személyiségtípusuk, más-és-más érték fontos nekik.

Kiknek szól ez a szeminárium?

KKV cégvezetőknek, akiknek van már 5-20 alkalmazottjuk és 50-100 Milliós árbevételük.

Fontos továbbá, hogy akarj fejlődni és tudj változni, mert ez a szeminárium pont ezt kínálja.

Miről szól a szeminárium:

  • 1

    Hogyan érd el, hogy az alkalmazottaid a legjobb formájukat hozzák

    - Hogyan mért be lézerpontosan, hogy kivel milyen stílusban kell bánnod.
    - Hogyan tudsz valakit a személyiség típusának megfelelően motiválni.
    - Hogyan legyél szociális vezető, aki törődik az alkalmazottaival és nem csak diktál.

  • 2

    Hogyan tegyél mindent és mindenkit a helyére

    - Hogyan tudsz mindenkit a személyiségtípusának megfelelő munkakörbe és csapatba rakni.
    - Hogyan érd el, hogy mindenki tudja a dolgát.
    - Mit tegyél, hogy a távollétedben is működjön minden, és ne csak Facebookozzon mindenki.

  • 3

    A munkahely mágneses megtartó erejének felépítése

    - Mivel lehet megtartani a kulcs alkalmazottakat.
    - Hogyan vond be a tervezésbe és döntéshozásba az embereidet, hogy magukénak érezzék a közös célokat.
    - Hogy ösztönözz mindenkit a saját igényeinek megfelelően.

  • 4

    A nehéz kollégák kezelésének "piszkos" trükkjei.

    - Hogyan ismerd fel ha valaki lop a cégből (pénzt, információt, ügyfeleket, stb).
    - Hogyan kezelj személyi dilemmákat (pl: ha valaki szakmailag kiváló, de emberileg nem szimpatikus munkaerő, vagy fordítva)

  • 5

    Egyéb fontos témák

    - Hogyan találj egyensúly a kulcsalkalmazottak kezelésében: Adj sokat, ha fontos alkalmazott, de ne használhassa ki a céget.

  • +

    BÓNUSZ

    - TOPLISTA a legjobb motivációs eszközökről, amik azonnal alkalmazhatóak.
    - Kulcsrakész motivációs rendszer sablon, ami a cégedre szabható és gyorsan bevezethető.

Ismerd meg a cégépítési szakemberedet!

Palánkai Gábor
Cégépítési szakember, az Ügyvezető Akadémia tulajdonosa

Palánkai Gábor 15 éve vezet sikeres cégeket. Vezetett már sportszer üzletláncot, logisztikai céget, 160 férőhelyes éttermet, és felépített két kirobbanóan sikeres autószalont is.

Ez idő alatt kialakított egy bizonyítottan működő cégépítési módszertant, amit sok száz cégvezetőnek adott már át. Azt vallja, hogy a cégvezetés egy külön szakma, amit ugyanúgy tanulni kell, mint bármi mást.

Saját és ügyfelei cégeiben nem ritka a több száz százalékos profit emelkedés, az akár 720 Milliós árbevétel emelkedés, a dinamikus létszámbővülés és a cégvezető felszabaduló napi 4-6 órányi munkaideje.

Alkalmazott kiválasztás terén elért eredményei:

  • Több, mint 5000 önéletrajzot nézett már át
  • Több száz embert vett már fel
  • 90%-ban működik a kiválasztási és motivációs módszere
Palánkai Gábor

Rólam mondták:

"Gábor végtelenül profi, zseniális meglátásai vannak. Imádom, ahogyan egyszerű, átlátható folyamatokká tudja alakítani a számomra komplikált dolgokat. Éveket és milliókat spórolhat neked is a sikeres cégvezetővé válás útján."

Szabó Péter
Guruló Egyetem Kft.

"Nem láttam még embert, aki olyan lelkesedéssel tudna beszélni a cégműködési folyamatok fontosságáról, mint Gábor. Vannak, akik az autók szerelmesei, és olyanok is akiknek a fotózás a szenvedélye. Gábor hobbija pedig az, hogy hatékonnyá és olajozottá tegye a cégek napi működését, így azok fokozatosan önjáróvá válnak. Gábor azon kevesek közé tartozik, akiknek a munkája egyben a szórakozása is!"

Csapó Tibor
Green Garden Company Kft.

"Gáborral három éve dolgozunk együtt. Könyvelőként a kezdetektől fogva nyomon kísérhetem az általa irányított cég rendkívül dinamikus fejlődését árbevételben,  ember állományban és működési struktúrában is. Ha valakitől, akkor tőle érdemes tanulni!"

Knirsch Olivér
AC Business Connect Kft.

Ezeket is rólam mondták:

A rendezvényeim képekben 

Az esemény részletei

Időpont:

Dátum: 2017. június 8. csütörtök

Időtartam: 10:00 - 18:00

Helyszín:

Benczúr Hotel

1068 Budapest, Benczúr utca 35.

Részvételi díj:

29 900 Ft + ÁFA (37 973 Ft)

Fizetési mód: átutalás

Nem kockáztatsz!

Tudom, hogy az eddigi tapasztalataim milyen nagy szolgálatot tehetnek neked és annyira bízom abban, hogy segíteni tudok neked, hogy 100% elégedettségi garanciát vállalok.
Gyere el a szemináriumra és ha nem leszel elégedett, akkor szólj a rendezvény végén és kérdés és harag nélkül visszautalom a teljes részvételi díjat.
Így nem kockáztatsz semmit.

Töltsd ki a lenti űrlapot és jelentkezz!

A jelentkezésed után visszaigazoló emailt küldünk minden fontos tudnivalóról.

A jelentkezés zárul:

Kérdésed van?