Hogyan találd meg a

Tökéletes Alkalmazottat

Egész napos gyakorlati szeminárium

A jelentkezés zárul:

Úgy érzed nem a megfelelő emberek
dolgoznak a cégedben?

Őszínte leszek. Ez a helyzet az Ő hibájuk és a Tied is egyben.
De a jó hír, hogy mindkettőt meg lehet oldani.

  • Az álláshirdetéseidre nem a megfelelő emberek jelentkeznek?
  • Gyakori, hogy túl sok vagy túl kevés önéletrajz jön egy pályázatra és sosem a megfelelő mennyiség?
  • Többségében irtózatos időrablásnak érzed az interjúkat, mert nem a megfelelő emberek számodra?
  • Túl sok manuális munka az alkalmazottak toborzása, kiválasztása?
  • Akiket eddig felvettél, azok csak a fizetésért járnak be és nem érzik a magukénak a céget?
  • Az új és lelkes alkalmazottaid hamar "hozzászürkülnek" a régi embereidhez?
  • Gyakoriak a személyi konfliktusok?
  • Több alkalmazottad van, aki igyekszik épp csak annyit dolgozni, hogy te épp ne rúgd ki?
  • Olyan emberek is bejutnak a cégbe, akik visszahúzzák? Ülnek hátul a szekéren és nem csinálnak semmit?

Mi okozza a problémákat?

Az elmúlt 15 évben több tucat ilyen problémával rendelkező céget állítottam talpra. Hogyan?

A problémák általában 3 fő gondra vezethetőek vissza:

  1. Nincs HR-es tudás a cégben.
    Nem kell feltétlenül külön HR alkalmazott, de a vezetőnek rendelkeznie kell bizonyos ismeretekkel. Tudnia kell összeállítani egy munkaköri leírást, ami később minden alapja lesz. Tudnia kell interjúztatni és ismernie kell a főbb személyiségtípusokat.
  2. A vezetők túl "szociálisak" és viszik a hátukon azokat, akiket el kellene bocsájtani.
    Ezzel azonban általában csak magukat és az értékes alkalmazottakat terhelik nem ritkán évekig.
  3. A  vezetők és/vagy az alkalmazottak nem azt csinálják, amit szeretnek, és amihez a személyiségük passzol.
    Gyakori, hogy már a toborzástól kezdve rossz embert keres a cég. Olyat, aki nem fog illeni a munkakörbe, a csapatba vagy nem a megfelelő szakmai kritériumokkal fog rendelkezni.
    Sok esetet láttam, hogy "superman"-eket keres egy cég, elképesztő nagy szakmai elvárásokkal, de figyelmen kívül hagy alapvető személyiségbeli követelményeket.

Kiknek szól ez a szeminárium?

KKV cégvezetőknek, akiknek van már 5-20 alkalmazottjuk és 50-100 Milliós árbevételük.

Fontos továbbá, hogy akarj fejlődni és tudj változni, mert ez a szeminárium pont ezt kínálja.

Miről szól a szeminárium:

  • 1

    Tudd, hogy kit keresel

    - Hogy alakíts ki egy munkakört.
    - Milyen minimális szakmai elvárásokat támassz felé.
    - Milyen személyiségtípust kell keresned.
    - Konkrét munkaköri leírás mintát fogsz kapni, ami az álláspályázat alapja lesz.

  • 2

    Toborzás

    - Milyen egy jó álláshirdetés
    - Hogyan legyen vonzó a cég és a munkaajánlat a megfelelő emberek számára
    - Hol hirdess.
    - Melyik állásportál mire való.
    - Hogyan lődd be, hogy megfelelő mennyiségű pályázat érkezzen be egy hirdetésre. Se túl kevés, se túl sok.

  • 3

    Kiválasztás

    - Hogyan szűrd meg automatikusan a rossz pályázók 90%-át.
    - Hogyan szűkítsd le a TOP 3-ra a jelölteket és hogyan válaszd a legjobbat.
    - Módszerek részletes bemutatása: önéletrajz szűrés, próba munka, próba nap, személyiségtesztek, interjúk, többkörös interjúk, helyzetgyakorlatok, apró figyelmesség tesztek elrejtve az álláspályázatban.

  • 4

    Időspóroló kiválasztási folyamat automatizmusok

    - Egy automata kiválasztási rendszer tervezése és kivitelezése
    - Mit lehet automatizálni és mit nem
    - Milyen egy jó felvételi űrlap
    - Hogyan tudsz automatikusan szűrni
    - Hogyan tudsz automatikus emaileket küldeni (pl: teszt feladat, elutasító levél, stb.)
    Egy ilyen rendszerrel a manuális munka 80%-a megspórolható egyszer és mindenkorra.

  • 5

    Egyéb fontos témák

    - Dolgozz-e fejvadász céggel, és ha igen, akkor hogyan és milyen feltételekkel.
    - Haladó tapasztalatok megosztása: Hogyan szűrd meg azokat a személyiségtípusokat, akik megtévesztően jónak tűnnek, de utána alá ássák a céget életét. Az ilyen emberek szimpatikusak, de semmilyen munkakörbe nem szabad felvenni őket.

Ismerd meg a cégépítési szakemberedet!

Palánkai Gábor
Cégépítési szakember, az Ügyvezető Akadémia tulajdonosa

Palánkai Gábor 15 éve vezet sikeres cégeket. Vezetett már sportszer üzletláncot, logisztikai céget, 160 férőhelyes éttermet, és felépített két kirobbanóan sikeres autószalont is.

Ez idő alatt kialakított egy bizonyítottan működő cégépítési módszertant, amit sok száz cégvezetőnek adott már át. Azt vallja, hogy a cégvezetés egy külön szakma, amit ugyanúgy tanulni kell, mint bármi mást.

Saját és ügyfelei cégeiben nem ritka a több száz százalékos profit emelkedés, az akár 720 Milliós árbevétel emelkedés, a dinamikus létszámbővülés és a cégvezető felszabaduló napi 4-6 órányi munkaideje.

Alkalmazott kiválasztás terén elért eredményei:

  • Több, mint 5000 önéletrajzot nézett már át
  • Több száz embert vett már fel
  • 90%-ban működik a kiválasztási módszere
Palánkai Gábor

Rólam mondták:

"Gábor végtelenül profi, zseniális meglátásai vannak. Imádom, ahogyan egyszerű, átlátható folyamatokká tudja alakítani a számomra komplikált dolgokat. Éveket és milliókat spórolhat neked is a sikeres cégvezetővé válás útján."

Szabó Péter
Guruló Egyetem Kft.

"Nem láttam még embert, aki olyan lelkesedéssel tudna beszélni a cégműködési folyamatok fontosságáról, mint Gábor. Vannak, akik az autók szerelmesei, és olyanok is akiknek a fotózás a szenvedélye. Gábor hobbija pedig az, hogy hatékonnyá és olajozottá tegye a cégek napi működését, így azok fokozatosan önjáróvá válnak. Gábor azon kevesek közé tartozik, akiknek a munkája egyben a szórakozása is!"

Csapó Tibor
Green Garden Company Kft.

"Gáborral három éve dolgozunk együtt. Könyvelőként a kezdetektől fogva nyomon kísérhetem az általa irányított cég rendkívül dinamikus fejlődését árbevételben,  ember állományban és működési struktúrában is. Ha valakitől, akkor tőle érdemes tanulni!"

Knirsch Olivér
AC Business Connect Kft.

Ezeket is rólam mondták:

A rendezvényeim képekben 

Az esemény részletei

Időpont:

Dátum: 2017. május 11. csütörtök

Időtartam: 10:00 - 18:00

Helyszín:

Benczúr Hotel

1068 Budapest, Benczúr utca 35.

Részvételi díj:

29 900 Ft + ÁFA (37 973 Ft)

Fizetési mód: átutalás

Nem kockáztatsz!

Tudom, hogy az eddigi tapasztalataim milyen nagy szolgálatot tehetnek neked és annyira bízom abban, hogy segíteni tudok neked, hogy 100% elégedettségi garanciát vállalok.
Gyere el a szemináriumra és ha nem leszel elégedett, akkor szólj a rendezvény végén és kérdés és harag nélkül visszautalom a teljes részvételi díjat.
Így nem kockáztatsz semmit.

Töltsd ki a lenti űrlapot és jelentkezz!

A jelentkezésed után visszaigazoló emailt küldünk minden fontos tudnivalóról.

A jelentkezés zárul:

Kérdésed van?